niedziela, 14 września 2014

Albumy dwa...

Kochani, 
niedawno miałam ogromną przyjemność przygotować dwa indetyczne albumy ślubne - podziękowania dla Rodziców. 
Albumy miały dokumentować życie nowożeńców od narodzin po dzień ślubu i wyrażać wdzięczność za wiarę, miłość, edukację, dom, rodzeństwo, rodzinę, przyjaciół, etc. 

Praca - mimo, że były to pierwsze albumy, które mi się przydarzyły - okazała się wielką przyjemnością. Jedyny problem, na jaki napotkałam to ilość zdjęć - no bo ja zmieścić 110 fotek w albumie o formacie 20x25 składającym się z 10 kart? 
No więc nie pozostało mi nic innego, jak tu przyciąć, tam skrócić i ... zmieściło się :)

Niestety nie mogę wrzucić tu wszystkich zdjęć - ze względu na wiadome ustawy - jednak kilka zamieszczam :) 

Album z przodu...


Album z tyłu…



I dowód na to, że faktycznie powstały dwa identyczne…

1 komentarz:

  1. Duże wyzwanie i jak widzę podołałaś:) super albumy:) gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń