czwartek, 8 stycznia 2015

Pan i Pani Black

Niedawno miałam okazję spotkać się na scrapowym spotkaniu u Marty z Magicznej Kartki. Obkupiłam się w "magiczne" papiery, bo "przecież nie mam w domu żadnych" :) 

Nie powiem, żebym miała wtedy wenę - chyba w pośpiechu zapomniałam spakować ją do scrapowej torby :) W efekcie podczas spotkania nie powstała ani jedna kartka. Moja teoria na artystyczną niemoc jest taka, że najlepiej kartkuje mi się późnym wieczorem i nocą... I chyba jest trafna, bo po powrocie do domu zasiadłam do stołu i popłynęłam. Powstały trzy kartki, a potem jeszcze dwie... Ale po kolei...

Dzisiaj kartka typowo męska, która powstała z najnowszej kolekcji Studia 75 "Pan i Pani Black". Poza papierkami z tej kolekcji do wykonania kartki użyłam również tekturki, którą dzięki Jooli potraktowałam czarnym gesso i inką gold (swoją drogą już ją sobie zamówiłam w sklepiku Na strychu).

Rozpisałam się a tu trzeba kartkę pokazywać:





Tyle na dzisiejszy wieczór :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz